Echo + follikelmeting

Zijn alweer op de terugweg van het ziekenhuis. Koen kon niet mee deze keer, die is vandaag weer begonnen met werke. Dus is mijn zus deze keer meegeweest. Super fijn dat er altijd iemand meegaat, want ik rijd liever niet alleen naar Maastricht. Zeker niet omdat ik ook elke keer wat gespannen ben.

Moest om 16.10u in het ziekenhuis zijn, maar zorgen dat we altijd flink op tijd daar zijn. Dus ook deze keer nog ff samen wat gegeten, gedronken en vooral gekletst. Toch veel gezelliger met z’n tweeën. Het liep flink uit deze keer, iets wat niet vaak voorkwam.

Gelukkig had ik deze keer m’n favoriete arts weer. Grappig toch dat ik al ’n favoriet heb..haha. Tijdens de echo bleek dat er aan de ene kant al zeker 8 eitjes klaarlagen en aan de andere kant al zeker 6 eitjes. Ook de grootte was prima. Gelukkig géén overstimulatie deze keer…yes!! Daar was ik toch stiekem wel weer bang voor.

Er is nu een nieuwe afspraak gemaakt voor a.s. woensdag. Dan heb ik m’n volgende echo en fm. Ze verwachtte dat ik deze week geen punctie heb..maar niks is zeker zei ze..zeker niet in dit traject. Blijft spannend weer!!

3 gedachtes over “Echo + follikelmeting

Plaats een reactie