Even lekker weg

Na een zware tijd hebben we weer iets fijns om naar uit te kijken. We gaan namelijk a.s. vrijdag op vakantie. Dit hadden we een aantal maanden geleden al geboekt. Of we zouden zwanger zijn tijdens die vakantie of we zouden het wel fijn vinden om dan samen weg te gaan na een mislukte terugplaatsing. Helaas zijn we niet zwanger. We vonden dat we dat wel verdiend hebben na al die stress en spanning van de afgelopen maanden. We zijn ook echt van het ene in het andere gevallen. Eerst een jaar lang alle voorbereidingen voor ons nieuwbouwhuis, daarna maanden klussen en daarna nog onze PGD-poging. We zijn echt even op, tijd om onze batterij eens op te laden dacht ik zo.

We hebben iets gekozen waar we normaal niet zo van zijn, we gaan namelijk 9 dagen naar Side in Turkije. Ik heb gegoogeld op de warmste plek in de herfstvakantie en daar stond Side in de top-3. Hoppa, daar gaan we dan op zoeken. Uiteindelijk hebben we een 5-sterren all-in resort geboekt, iets waar wij normaal niet zo’n fan van zijn. Wel van de resorts, maar niet het idee dat je daar de hele dag moet blijven. We houden normaal van allerlei vakanties, van actieve dingen tot rondreizen met de auto of wat dan ook. Het mag voor ons het liefst een combinatie zijn van relaxen en (actief) bezig zijn, dan vinden we het leukste. Maar deze keer wilden we gewoon even helemaal niks!! Vrienden van ons zijn al naar dit hotel in Side geweest en vonden het een aanrader. Dus hebben we meteen geboekt. Hoppaaa niet te lang nadenken over de prijs, gewoon doen. We hebben het afgelopen 1,5 jaar al heel veel dingen gelaten omdat we aan ’t sparen waren voor ons huis. Dus dan hebben we dat nu ook verdiend. Je moet jezelf gewoon soms wel iets gunnen. Natuurlijk gaan we nog wel wat andere dingen doen, maar rust en ontspanning staan bovenaan nu even. De weersvoorspellingen zijn tot op heden ook goed…zo’n 26C-27C-28C met af en toe een kans op een bui…ja het blijft herfst natuurlijk. ;)

Ik heb vanavond en donderdagavond wel nog de oudergesprekken van groep 3. En dan vertrekken we vrijdagochtend lekker naar Düsseldorf, want we vliegen vanaf daar. Wel raar om je zomerkleding in te pakken en zonnebrandcrème te kopen midden in de herfst. Maar ook wel heel leuk, omdat we al lang niet op vakantie zijn geweest.

We zijn hier echt wel even aan toe hoor. Even 9 dagen niks anders dan zonnen, zwemmen, lezen, eten, drinken en ons vooral laten verwennen. Ik zei voor de grap al tegen Koen dat ik me gewoon helemaal zat ging zuipen in dat resort na al die maanden onthouding door het IVF-traject. Hij begon meteen hard te lachen. Want ik kan natuurlijk helemaal niet tegen alcohol. Ik vind wijn zeker lekker, alleen kan ik daar heel slecht tegen, maar een likeurtje (Baileys, Sheridan o.i.d.) of een biertje lust ik wel graag. Alleen kan ik er zo slecht tegen, dat ik meestal na 2 biertjes wel “zat” ben…haha, dus veel zullen die all-in resorts niet kwijt zijn aan mij wanneer ik het op een zuipen ga zetten…but I will give it a try ;)

Als je thuis blijft, ben je toch altijd bezig met vanalles….dan nemen wij in ieder geval geen rust. Ook erg fijn om weer even tijd voor elkaar te maken, samen te genieten van alles, want dat vergeet je wel eens door het dagelijks leven en de heftige tijd waar we in zitten momenteel. Heeeeeeeerlijk ik kijk er echt naar uit om heerlijk met een boek op het strand te liggen en verwend te worden met lekkere hapjes en drankjes. Jaaaaaaaa ik heb vakantiekriebels….superrrrr veel zin in!!! :)

En jaaa de foto’s die hierbij staan, zijn van ons hotel….daar kan ik wel aan wennen..haha! :P
Dus lieve lezers, even radiostilte van deze kant, tot snel weer.
Liefs xx Sanne

getimage.ashx

4 gedachtes over “Even lekker weg

  1. Woooooow doet ze even! Lekker op vakantie naar de zon! Lekker meid!
    En dat hotel! Wauwww! Heerlijk! Wat een luxe! Groot gelijk dat jullie dit geboekt hebben! Jullie hebben het zeker verdiend! Druk schooljaar je verbouwing en verhuizing en nu weer een rot ivf poging ( eigenlijk 2) achter de rug! Jullie moeten zeker even samen bijkomen en genieten!

    Lekker uitrusten en bruinbakken! Wie wil dat nou niet? Hihi

    Geniet ervan meissie!

    Xx

Plaats een reactie